Klachtenprocedure

Klachtenprocedure

Klachtenprocedure PensioenVizier

Heb je onverhoopt een klacht over de dienstverlening van PensioenVizier dan kun je deze telefonisch, schriftelijk of via elektronische communicatie bij PensioenVizier indienen. PensioenVizier behandelt de klacht vervolgens zo spoedig mogelijk volgens de hieronder vermelde klachtenprocedure.

PensioenVizier is tevens aangesloten bij klachteninstituut KiFiD.

 

Jouw klacht komt binnen

Jouw klacht wordt geregistreerd

De klacht wordt in behandeling genomen

Binnen drie dagen ontvang je een bevestiging
 ↓
Je ontvangt binnen zes weken (bij eenvoudige klachten) dan wel binnen drie maanden (bij complexe klachten) na indiening van de klacht een schriftelijke reactie.

Tips voor een waanzinnig pensioen ontvangen?

Wij geloven dat iedereen een financieel onbezorgd leven verdient.

Jouw pensioen moet simpel zijn, transparant en moet vooral geen gedoe opleveren. Een ondernemer heeft geen behoefte aan ingewikkelde verhalen over techniek en regelgeving of stapels documenten. Een ondernemer wil zeker weten dat zijn risico’s zijn afgedekt voor een scherpe prijs die binnen zijn budget valt en waarbij maximaal gebruik wordt gemaakt van de fiscale spelregels.

Onze loyale medewerkers zijn persoonlijk, integer, betrouwbaar en bieden jou deskundig en duidelijk pensioenadvies.

Wil je onze 7 extreem waardevolle tips voor een goed pensioen ontvangen?

Nieuwsbrief inschrijving

Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief en ontvang onze 7 extreem waardevolle tips voor een goed pensioen!

Net als jij hebben wij ook een hekel aan SPAM, daar hoef je niet bang voor te zijn.